Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace


3D vizualizace nemovitostí

3D vizualizace představují vedle homestagingu další způsob, jak kupujícím ukázat skrytý potenciál nemovitostí, a tak zvýšit jejich atraktivitu při prodeji.

3D vizualizace má smysl tam, kde není možné provést homestaging Například:

  • když se nemovitost před rokonstrukcí či se právě rekonstruuje.
  • když v ní lidé a je v ní hodně nepřehledného nábytku eventuálně nepořádek.
  • když je nemovitost ve výstavbě.
  • nebo v případech, kdy prodávající preferuje vizualizaci před homestagingem.

3D vizualizace může mít formu fotodokumentace i videodokumentace a dokáže:

Zvýšit atraktivitu celé nemovitosti v inzerci

Je to podobné, jako u homestagingu. Cílem je zatraktivnit nemovitost v očích potenciálních zájemců a tím zvýšit ohlas z inzerce.

Ukázat skrytý potenciál na prohlídce

Vizualizace pomáhá i na samotných prohlídkách. Pokud potenciální kupci přijdou do zanedbané nemovitosti, kde je nepořádek, je před rekonstrukcí či je v ní hodně nábytku, haraburdí, někteří lidé jsou nepěkným stavem odrazeni od koupě. Mají problém si představit její potenciál, a z tohoto důvodu o ni ztrácí zájem. Zbytečně. Vizualizace pomáhá lidem na prohlídkách tak, že mohou porovnat realitu s prezentovanou vizualizací na obrázcích. Prezentovaný budoucí potenciál nemovitosti jim tak lépe a snadněji pomáhá se zorientovat a tedy učinit kupní rozhodnutí.

Prodávající tak mohou lépe a snadněji prodat.

Vytvořit poptávku

Rozšířené hledání


Typ nabídky

Upřesnit


Cena a plocha

m2
m2

Kraj a lokalita


Rozšířené hledání


Typ nabídky

Upřesnit


Cena a plocha

m2
m2

Kraj a lokalita


Máte otázku?